Sabtu, 19 Mac 2011

tidak diketahui berada di dalam mood apa ~

syukur ALHAMDULILLAH .
semalam fashion show berjalan dengan lancar .
mula2 saya diberitahu bahawa saya dan kak nad(model) akan diambil pada pukul 2 .
lepas 2 last minute baru dibagi tawu , kami akan diambil pada pukul 4.3o .
aiyoyoo ~
lama gile . saya bangun tydo semalam dalam pkul 10, saye tngok ade miscall dari kak ina(protokol event) . 2missed call . then saya call kak ina balik .
2 yang dye bagi tawu mule2 pukul 2, then tukar pulak pukul 4.30.
semalam mase saya bangun saya tngok faizatul asyura(housmate) tengah bekemas2 . saya dan dia saje ade kat rumah . bela ikut fiza balik sbb ade wedding , qila , kecik, n zaty g kolej ade insaniah(program uitm) .
jadi saya dan fai , 2 pun masa saya bangun, saye tngok fai baru balik dari kolej ade silat(ko-Q).
saya kemudian kemas2 tempat tydo dan mandi .
saya trus bersiap dan ke resort .
tapi bile postpone ke pkul 4.30 ,saye mngambil keputusan mengOnlinekan diri .
dalam pukul 1, fai bangun dan bersiap2 , dia ade rombongan ke shah alam . sebelom 2 kami sempat lagi mngambil gmbar dgn sun glasses masing2 . ~hee ,
dan fai pun mndapat panggilan dari pemandu ,bahawa pemandu tersebut sudah pun berhampiran dgn kolej delima . dia mengorak langkahh . tinggal lah saya berseorangan .
tibe2 kesedihan ~
saya x suke perasaan sebegini .
saye terbaring sambil melihat fon .
tiada satu pun msg dari Dia .
grrr ~
tapi masa nie saya tidak tahu lagi perkara sebenar .
saya pun boring2 berseorangan .
saya mengajak ex classmate berskype .
tapi still x boleh hilangkan pemikiran saya terhadap Dia .
saya dapat panggilan dari number yang x dikenali .
rupe2nye abg KK(bf kpada yang buat event 2)
dia yang ambil saye dan kak nad .
dalam perjalan saye terpegun dgn keindahan sebana golf resort .
sangat cantik .
tetapi perjalananye jauhh .
sesampai saye disana ,saye terus letak barang2 di banglo(tempat persalinan) .
dan kami terus membuat rehearsal buat kali terakhir .
dan seterusnya kami ke banglo semule bersiap .
saya melihat handfon skali lagi , hampa ~
tiada satu msg pun dari Dia .
hmmm .
saya terus cuci muke dan mengambil tempat untuk disolekkan.
hee ,mase nak pasang bulu mate palsu kakak saloon 2 kate "mata awak lebih lebar dari saiz bulu mata nie,lepas 2 mase dye nak pakaikan lipstik dye kate lagi"keciknyee bibir awakk niee " hehe.
selesai solek ,saya pun trus mnukar pakaian .
sementara menunggu hair designer smpai ,saye pergi tngok kakak om yang lain .
merek sangt kelaka .
tetapi happy saya hanya semntara .
then mase saye tengah set rambut , Dia bagi msg .
Dia just wish gudluck .
dan bertnye kan soalan ,tapi saya x de mood mase 2 nak jawab .
saye tnye balik soalan saye ,
dan benar , Dia dgn perempuan 2 .
huhh ~
saye menarik nafas sehbis mungkin .
dan fikiran saye mngatakan "rassha ,pleasee, dont cry , leave ur fon noww, and focuss with ur show "
saya tnggal kan fon saye , dekat banglo tersebut .
sesampai je dekat tempat tersebut , saya merelaxkan diri .
saya terhibur dgn penari dri sekolah menengah bndar pnawar .
terdiri drpd 6 org .sume pompuan .
mereke sukekan saye .
semase saye masuk di ruang menunggu, salah seroang dri mereke kate *cantiknyee akakk..
hehe .
bnyakk lahh cantik ~
dan bebual dan bebual dgn mereke , saya blatih buat kali terakhir , catwalk .
air mate saye tibe macam nak klua .
hoho .
"rasshaa ,stopp lahh weyhh "..
dan tbe lah giliranye fashion show .
~ mase saya trun dari stage , ade abg berkate 'manissnye senyum awak '.
saya hanye tersenyum .dan terus bejalan .
then tukar baju dan stay kat ruang menunggu .
lepak with kecik om(peminat saya mase saye sem 1) .
thankss ye kecikk , kau mmg baik .
hoho sbb bg aku pnjam fon kau ambik gmbar .haha
sorry yee , gmbar ats stage sume kat photographer .nty saye mintak .

so saye nak share keindahan sekeliling di sebana .

nie lahh tempat event tu ~ cantikkan .

nie pulak banglo yang saya stayy 2 .

macam dekat nusajaya ~

nie pulak ruangg sya menunggu ~ sorry xjelas .


okay itu saje . byee sume <3>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan