Isnin, 14 Mac 2011

i'm weak ~

hari nie saya pergi kekelas macam biasa .
kelas start pukul 10 til 1.
then teman fai n k.asya g lunch .
saya pun makan skali .
makan soto .
xde mood nk makan nasi .
then after lunch saya pg buat ic !
dengan kak asya.
fai dah buat .
then dalam petang sikit saya maen tennis .
saje release tension ~
serious sebelah siang saya boleh control .
then bile sblh malam saya jd touching la pulakk .
grrr .
xsuke mood mcm nie .
bolehh x hilangg cepat mood yg sebegitu ?
yea! mungkin boleh ,
tapi dengan bersyarat kene lupe kan dia .
tapi mcm mane ??
aduhh !!
saya cube dah nak buat macam biase .
tapi x bolehh .
ye, mungkin bile tngh msg dgn dye saye boleh buat ,
tapi hati saye nie sakit dye x boleh cakap ..
dan perangai saya yg mbuat kan saya sangat2 touching saya sangat suke pg fb perempuan 2..
dan saya ternampak gmbar dia dan perempuan 2.
even gmbar 2 gmbar profile maker ,
tapi saya dapat detect lelaki 2 dia .
dan2 saye sedihh !
saya sanggup print screen gmbr dia dgn perempuan 2 dan save .
saje nak buat hati saya lagi sakit ~
bongek2 ~
haihh .
sekarang masanya saya untuk mengorak langkah untuk menjauhkan diri daripada dye ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan