Sabtu, 11 Disember 2010

3 dalam 1.


percutian yang boley membanggakann.
saya happy .
famly pn happy.
saya berada dikolumpo selame 9 hari.
hehe.
hmmm,
saya dpt shopping,
saya dapat jumpe rayyan.
saye dapat mandi kolam .
saya dapat macam2 lah yang saye nak.
saya dpt jumpe dia.

then smpai lahh ke hari sabtuu,
tibalah masenye utk saya pulangg mnggalkan kl..

malangnye,saye dapat berite dari qyla housmate saye,
dye kate dye xcnferm lg smbung stdy ke x..
ya ALLAH,tuhan je tahuu perasaan saye smlm..
serious,
saye x boley tahan,
saye sedih sngt.



qila,
awak tawu x saye kan x terurus tnpe awak ?
kite makan same2,pg cafe same2,
klau kau nk pg mane2 aq peneman setie kau ,
kau ingt x mase kau balik cuti sem ari 2?
aq rase kehilangann sngt.
aq rase aq x bnyawe kt dlm bilik 2..
sunyi je kau x de.
ade pnah satu malam 2 aq tydo sorg2,,
kakak nursing sume xde.
aq msg priya,
aq ckp kat dye aq sorg2,,
then dye dtg rumah a-3-7,
dye tngok aq tydo sorg2..
then dye pujuk aq suruh tydo rumah dye,
...
qila, yat snggup tydo rumah kawan dye..
sanggup dye bia kan aq sorg2 malam 2.
fai pulak biase lahh,,
klau kau xkan buat aq cm 2..

aq xnk kehilangan kauu.
tolongg..
sorry make u stress last nite..
:(

1 ulasan:

  1. ..sory dear.....
    ..i dont no wat 2 do, n last nite, im so stress..
    ..evry1 push me..
    ..i no, thts are another fren doesnt me 2 leave at there.. but all the decision in my hand's dad..
    ..i will tell u wat ever happen..

    BalasPadam